Franchise Friendly Concepts (FFC) betreedt de lunchroom markt met masterfranchise van Délifrance

Franchise Friendly Concepts (FFC) betreedt de lunchroom markt met masterfranchise van Délifrance

Délifrance Retail Franchise International is voornemens om de masterfranchise van Délifrance toe te wijzen aan het ervaren formulehuis. Het besluit ligt momenteel ter goedkeuring bij de ondernemingsraad van Délifrance. FFC beheert al meer dan 25 jaar succesvol de formule Kwalitaria. De masterfranchise van Délifrance betreft de huidige franchiserestaurants en de bestaande shop-in-shop corners in het petrol kanaal in Nederland en België.

Bas Holshuijsen, algemeen directeur FFC: “FFC is van oudsher een multifranchise organisatie. We hebben de laatste jaren de focus gelegd op Kwalitaria om dit merk verder te laten groeien. En met succes. Nu is er ruimte om nog een sterk merk aan ons portfolio toe te voegen. Met Kwalitaria en Délifrance kunnen we twee momenten optimaal bedienen, zowel het lunch- als avondmoment. De twee merken passen qua strategie naadloos bij elkaar. Op dit moment zijn er reeds 30 Délifrance shop-in-shops bij Kwalitaria. De formule is dus niet nieuw voor ons. We zijn ervan overtuigd dat FFC het nieuwste concept ‘Phoenix’ van Délifrance succesvol uit kan rollen in België en Nederland.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *