home Nieuws Kwalitaria wordt tweede bij de uitreiking van de GfK Out.of.Home Formule Awards 2018

Kwalitaria wordt tweede bij de uitreiking van de GfK Out.of.Home Formule Awards 2018

IANEN– Kwalitaria grijpt net naast de beker voor beste foodformule in de fastservice. Kwalitaria eindigt onder Julia’s, maar heeft daarmee wel alle andere cafetariaformules achter zich gelaten. Kwalitaria is niet ontevreden met haar tweede plek. De vooruitstrevende cafetariaformule ziet de nominatie al als een groot compliment van haar gasten.

Inspelen op trends
De klantbeleving wordt steeds belangrijker. Het draait om het totale plaatje: product, prijs, kwaliteit én beleving. Kwalitaria heeft al langer een duidelijke focus op kwaliteit en duurzaamheid in combinatie met de juiste prijs-kwaliteitverhouding. Klantbeleving speelt een grote rol in de nieuwe huisstijl.

Beleving creëren
Volgens Martijn Boone, Marketing Manager bij FFC, is de nieuwe huisstijl de sleutel voor het behalen van de tweede plaats: “Als formule moet je continu bezig zijn met de behoeften van de consument en je onderscheiden in de markt. Eten bij Kwalitaria is in de nieuwe stijl een echte beleving geworden. In combinatie met onze prijs-kwaliteitsverhouding maken we de cirkel rond. Dit wordt gewaardeerd en dat blijkt uit de reacties van onze gasten. Het doel is om alle locaties om te bouwen naar de nieuwe huisstijl, zodat iedereen de ultieme klantbeleving gaat ervaren bij Kwalitaria.”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *