home Uitgelicht Nieuw design voor het ultieme Peachtree gevoel

Nieuw design voor het ultieme Peachtree gevoel

Peachtree weet sinds zijn lancering in 1984 wereldwijd het zomergevoel op te wekken en die sprankelende, tijdloze momenten te vieren samen met vrienden onder elkaar. Om het nieuwe design feilloos aan te laten sluiten bij de merkbeleving van Peachtree, voerde de Kuyper een consumentenonderzoek uit in zijn grootste markten als Nederland, Japan en Duitsland. Hieruit bleek dat de vorm van de fles, het zomerse kleurgebruik van oranje en wit en de iconische branding als kernwaarden van het design werden gezien. Verschillende nieuwe designs werden hierop volgend getest, en de respondenten kozen unaniem voor het nieuwe design. Het benadrukt het lichte karakter en de mixbaarheid van de likeur, met meer oranje, vrolijke perziken op de flessenhals en een stijlvolle, gouden top.  Het is een frisse, moderne vertaling van het zomerse, sprankelende en vrolijke gevoel van Peachtree, zonder de kernwaarden van het design te vergeten.

Opgefrist voor zomerse heimwee

Voor wie nog niet toe is aan een kouder seizoen, komt de opgefriste Peachtree fles precies op tijd. Peachtree doet je verlangen naar zomerse avonden, witte stranden en heerlijke cocktails en maakt het mogelijk om 365 dagen lang te genieten van dit zomerse gevoel. De frisse, fruitige smaak van zongerijpte perziken vormt dan ook perfecte basis voor de ultieme zomercocktail Sex on the beach.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *