home Nieuws Gasten reserveren digitaal met gratis tool DISH van Makro

Gasten reserveren digitaal met gratis tool DISH van Makro

Op 1 juni as aanstaande opent de Nederlandse horeca zijn deuren. Mét een aantal beperkingen, zoals de noodzaak om klanten te laten reserveren. Makro helpt horecagelegenheden daarbij en biedt het Awardwinnende platform DISH aan, met onder meer een op dit moment onmisbare gratis reserveringstool. Gratis voor ondernemers en voor hun gasten.  Al honderden cafés, terrassen en restaurants werken ermee.

Reserveren voor een horecabezoek wordt de nieuwe standaard. Voor horecagelegenheden is een goede reserveringstool dan ook een must. DISH is hét online platform voor en door de horeca. Gebruikers krijgen toegang tot verschillende online diensten, waaronder ook een reserveringstool. Een abonnement is gratis en beschikbaar voor alle horecaondernemers – ook voor niet-klanten van Makro.

Frank Repko, CMO van Makro: “Met DISH steken we horecagelegenheden een hart onder de riem en maken we de ondernemers slagvaardiger in deze lastige periode – zowel binnen in hun zaak als op het terras. Bovendien zorgen onze digitale oplossingen ervoor dat de bedrijven efficiënter kunnen werken en beter bereikbaar zijn. “Al honderden cafés, terrassen en restaurants werken er succesvol mee en we zijn blij dat we het nu aan heel Nederland kunnen aanbieden”, aldus Repko.

Makro alleen nog open voor Makro-pashouders

Vanaf 1 juni gaat Makro zijn horecaklanten weer zes dagen per week vers beleveren. Ook komt er dan een eind aan de openstelling voor niet Makro-pashouders. Dit betekent dat de zeventien Makro-vestigingen in ons land weer alleen toegankelijk zijn voor Makro-pashouders. Ondernemers die een pas willen aanvragen kunnen dit doen in de vestigingen en via de website van Makro.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *