Nieuwe productlijn Valderrama

Valderrama olijfolie heeft in samenwerking met de Spaanse Top Chef Alberto Chicote een gehele nieuwe, zeer innovatieve lijn ontwikkeld. Chicote is met name bekend om de wijze waarop hij de Aziatische-Westerse keuken laat infuseren. De zes nieuwe producten zijn niet verkregen door ‘infusion’ maar door een proces van maceratie, waarbij géén additieven, aroma’s, essences of …

ECONOMISCHE GROEI HORECASECTOR OOK ZICHTBAAR OP GASTVRIJ ROTTERDAM

Na maandenlange voorbereiding inclusief een grootschalige renovatie van de beurshallen staat Gastvrij Rotterdam op het punt van beginnen. Op maandag 18 september 2017 openen de deuren van Rotterdam Ahoy voor het eerste jubileum van de snelgroeiende horecavakbeurs. De beursvloer is opnieuw groter qua oppervlakte en het aantal van 400 exposanten laat weer een stijgende lijn …

Geweldige prijzen te winnen ter ere van Taiko’s New Year

Geïnspireerd door de Chinese kalender viert Taiko aanstaande maandag 18 september haar verjaardag; ‘Taiko New Year’. Dit is ook het moment dat chef Schilo van Coevorden het nieuwe ‘Taiko Ingredient of the Year’ bekend maakt én het gloednieuwe menu lanceert. In dit menu zal dit ingrediënt gedurende één jaar worden verwerkt in tal van bijzondere en …

Geïnspireerd door de Chinese kalender viert Taiko aanstaande maandag 18 september haar verjaardag; ‘Taiko New Year’. Dit is ook het moment dat chef Schilo van Coevorden het nieuwe ‘Taiko Ingredient of the Year’ bekend maakt én het gloednieuwe menu lanceert. In dit menu zal dit ingrediënt gedurende één jaar worden verwerkt in tal van bijzondere en …

Voel, hoor, zie, ruik en proef de toekomst op de Horecava

Hoe raak je de gast in zijn ziel en verover je zijn hart, zodat hij terugkomt in jouw zaak? Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van de 62e editie van de Horecava over de essentie van de horeca. Met een dynamisch nieuw gezicht toont de Horecava als grootste vakbeurs voor professionals in de …

Hoe raak je de gast in zijn ziel en verover je zijn hart, zodat hij terugkomt in jouw zaak? Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van de 62e editie van de Horecava over de essentie van de horeca. Met een dynamisch nieuw gezicht toont de Horecava als grootste vakbeurs voor professionals in de …

Vernieuwende fastservice formule WOK& succesvol gelanceerd

Mie Like Franchise B.V. heeft op 7 september 2017 in Oostzaan de nieuwe Aziatische fastserviceformule WOK& gelanceerd. Partners, pers en (potentiële) franchisenemers hebben de conceptstore bekeken en verschillende producten geproefd. WOK& is vernieuwend in veel opzichten. Zo verkoopt ze geen frisdrank. De wijze van personeelswerving verloopt via social media. Het franchiseconcept voldoet bovendien aan de …

ScanSurPlace is een initiatief van Koert Hamers en Hubèrt van den Heuvel

Vanuit een geheel andere achtergrond vormen zij ScanSurPlace. Hubèrt is horeca- en bedrijfsconsulent en Koert is een designer die veel ervaring heeft met koken, dineren en proeven. ScanSurPlace ziet verbeterpunten inde Nederlandse horeca en wil graag een rol spelen in het begeleiden van de horeca ondernemer. Deze begeleiding omvat alle aspecten van een horeca onderneming: …

ScanSurPlace is een initiatief van Koert Hamers en Hubèrt van den Heuvel. Vanuit een geheel andere achtergrond vormen zij ScanSurPlace. Hubèrt is horeca- en bedrijfsconsulent en Koert is een designer die veel ervaring heeft met koken, dineren en proeven. ScanSurPlace ziet verbeterpunten inde Nederlandse horeca en wil graag een rol spelen in het begeleiden van …