home Nieuws Offerman lanceert een nieuw merk in hartig beleg

Offerman lanceert een nieuw merk in hartig beleg

Almelo, 26 juni 2018 – De makers van Kips en Kraak-Vers komen deze zomer met een nieuw merk voor het assortiment vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg in portieverpakking: FairBeleg. De lancering van het nieuwe merk FairBeleg medio juli, is het resultaat van de herschikking van de merken die Offerman vorig jaar is gestart, toen nog onder de vlag van Zwanenberg Food Group. Sinds december 2017 is Offerman onderdeel van Ter Beke.

André Vleemingh, Commercieel Manager Foodservice: “Met FairBeleg combineren we het beste van de merken Kips en Kraak-Vers, maar doen daar nog een schepje bovenop. We zijn trots op ons verleden en blijven daarom ook de vertrouwde vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg in portieverpakking leveren met de hoge kwaliteit die de klant van ons gewend is, maar dit alles met een nieuw verhaal. Wij richten ons op de toekomst en blijven in beweging. ”
Productveiligheid, hygiëne en constant goede kwaliteit zijn de basis. Maar naast het lekkerste beleg met volop keuze, vindt Offerman het tegengaan van verspilling net zo belangrijk. “Slim omgaan met voedsel en verpakking is óók onze verantwoordelijkheid” zegt Vleemingh. “Met FairBeleg richten wij ons op de toekomst en blijven we in beweging. Door net even wat verder te kijken dan vandaag, hopen we elke dag een beetje beter te maken.”

Naast de introductie van het merk FairBeleg voor portieverpakkingen hartig beleg, voegt Offerman de grootverpakkingen vleeswaren, kaas en smeerbaar broodbeleg van Kraak-Vers en Zwanenberg medio juli samen tot één horeca assortiment onder de merknaam Kraak-Vers. Hiermee is Kraak-Vers het merk voor de horecaprofessionals. Doelstelling van de herschikking is meer focus en herkenbaarheid in de markt creëren.

Over Offerman
Offerman is onderdeel van Ter Beke. De groep heeft 2 kernactiviteiten: fijne vleeswaren en versbereide gerechten. De groep beschikt over 13 industriële vestigingen in België, Nederland, Frankrijk, Polen en het Verenigd Koninkrijk en telt ongeveer 2600 medewerkers. Ter Beke realiseerde in 2017 een omzet van 508,6 miljoen EUR. In december 2017 nam Ter Beke de business unit Fresh over van Zwanenberg Food Group. De Business Unit gaat binnen Ter Beke zelfstandig verder onder de naam Offerman. Vanuit 3 gespecialiseerde productielocaties verspreid over Nederland maken zij elke dag hoogwaardige kwaliteitsproducten. In Aalsmeer wordt gesliced en verpakt, de vestigingen in Zoetermeer en Borculo verwerken leverproducten, maar ook snijpalen, (rook)worsten en hammen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *