vanaf begin volgend jaar introduceert Vanreusel een volledig nieuwe range met vegetarische snacks. Om in te spelen op de groeiende vraag naar vleesloze snacks heeft Vanreusel de “Zero range” ontwikkeld. De range bestaat uit een 3-tal varianten van gekende vleessnacks, te weten:
- Frikandel Zero
- Hamburger Zero
- Belcanto Zero
De snacks zijn ontwikkeld met vleesvervangers op basis van tarwe (Hamburger Zero en Belcanto Zero) en de Frikandel Zero is op basis van tarwe en soja.
De dozen van deze range zullen een herkenbare en eigentijdse uitstraling krijgen. Met de introductie van de Zero range en de stoere positionering ervan speelt Vanreusel in op de groeiende groep flexitariërs in de horeca. In de dozen zijn kartonnen serveercups bijgevoegd. De Zero range is exclusief ontwikkeld voor de horeca zodat elke horecaondernemer zich hier mee kan onderscheiden.
De Vanreusel Zero range is verkrijgbaar vanaf midden januari 2020.
Over Vanreusel
Vanreusel is een sinds 1953 gekend horecamerk en is in België tevens toonaangevend op het gebied van snacks. Ook in Nederland krijgt Vanreusel steeds meer voet aan de grond. De eigenaren, de familie Vanreusel, willen blijvend inspelen op trends en ontwikkelingen in de samenleving zonder hierbij de noden van de klant uit het oog te verliezen. Nieuwe innovaties zijn daarbij een essentieel onderdeel om voor de horeca steeds opnieuw onderscheidende snacks te introduceren. www.vanreusel.eu